Sunday, July 4, 2010

Peer to peer software..Pilihanku adalah BitComet

Sape tak suka P2P, tapi Pc/laptop kenelah ada defender(antivirus ke, firewall ke etc). Kalu tak, ada risiko PC/Laptop kene serangan virus/spyware/malware.Aku suka guna Bitcomet sebab sudah menjadi pengguna setia sejak 7 tahun yg lalu. Kenapa Bitcomet? Aku ada account yg berpangkat 3bulan sabit&3bintang, rendah jekan pangkatnya. Kalau pangkat lagi tinggi lagi laju download P2P. Satu lagi yg aku suka sebab kalau dalam banayk2 direct download, so far Bitcomet still masih laju. Aku cakap based experiences, bukan ikut2 orang je tau. Aku tau banyak software P2P skrg. Terpulanglah nak pakai apa. Barang free la katakan. Selain torrent & direct download, bitcomet juga support format ekeldai. Ala takyah cakap byk , pegi la website bitcomet http://www.bitcomet.com/, bacalah sendiri apa2 yg ada. Malas membaca sesat jalan. Hahahaha. Ok.

No comments:

Post a Comment